7 dalykai, kuriuos SEO specialistas turi pasakyti klientui

Apie SEO paslaugas sklinda daug mitų, kurie, deja, ne tik gadina SEO specialistų ir jų klientų santykius, bet ir kartais specialistų ir klientų santykius paverčia įtemptais. Norint išvengti įtemptų santykių, SEO specialistai turėtų iš karto klientui pasakyti tam tikrus dalykus.

1. Būkite atviri

Informuokite klientą, jog norėdamas pasiekti kuo aukštesnes pozicijas, jis turi būti atviras su jumis. Tai reiškia, jog jis neturi slėpti, kas buvo daryta prieš tai, turi atvirai viską papasakoti.

2. SEO yra nenuspėjamas

Turbūt sudėtingiausias darbas yra pasakyti klientui, jog net ir jūs, būdamas patyręs SEO specialistas, negalite nuspėti, kokie bus rezultatai. SEO per daug nenuspėjamas, jog galėtumėte garantuoti kokią nors poziciją. Kartais SEO specialistai tai neigia ir teigia, kad visada gali garantuoti bent dešimtuką. Visgi tai nėra tiesa. Pasiekti dešimtuką nėra lengva, net ir per metus. Jeigu garantuosite klientui dešimtuką, neatsižvelgę į tai, kokie bus konkurentų veiksmai, kaip vyks algoritmų pakeitimai. Į tai neatsižvelgus negalite garantuoti, jog kliento internetinė svetainė pasieks vieną ar kitą poziciją. Galbūt jūsų paskaičiavimais klientas turėtų pasiekti aukštą poziciją, tačiau pasitaiko, kad konkurentai pradeda dirbti ties SEO rimčiau, kai pamato, kad jų pozicija krenta. Apie tai, jog bet kada Google naujas algoritmas gali nukelti internetinę svetainę keliais puslapiais atgal net neverta kalbėti.

3. SEO reikalauja daug laiko

Pabrėžkite klientui, jog SEO reikalauja daug darbo ir laiko. Tai reiškia, jog jis neturėtų kas porą savaičių teirautis, ar jau matosi rezultatai, kodėl nedirbama ir kt.

4. Nešvaistykite specialisto laiko

SEO specialistų darbas nėra lengvas, jiems tenka ne tik dirbti prie projektų, bet ir komunikuoti su klientais. Ir ką daryti, jeigu klientas skambina kiekvieną dieną ir reikalauja pasiaiškinti. Susipažinę su klientu turėtumėte iš karto nubrėžti ribas ir paprašyti, jog skambintų tik tuomet, kai reikia. Tuštiems pokalbiams specialistai neturi laiko.

5. SEO specialistas negali garantuoti pozicijų

Minėjome, jog SEO specialistai negali garantuoti jokių rezultatų, įskaitant pozicijas. Kartais klientai prašo, kad sutartyje būtų nurodyta pozicija, ką tokiais atvejais daryti? Turbūt racionaliausia atsisakyti pasirašyti sutartį. Klientas akivaizdžiai nesuvokia, kaip veikia SEO paslaugos, todėl net neverta pradėti su juo dirbti.

6. Turite bendradarbiauti

Susitikę su klientu pirmą kartą, turite pasakyti, jog aukštas pozicijas pasieksite tik tuomet, jeigu jis bendradarbiaus. Tai reiškia, jog jis turi ne tik atlikti paskirtus darbus, bet ir leisti specialistui imtis reikiamos strategijos ir nevaržyti idėjų.

7. SEO reikalauja investicijų

Nepaisant to, jog SEO neretai atsiperka, kai kurie vis tiek bijo investuoti. Neinvestuojant pakankamai nebus lengva pasiekti norimos pozicijos, todėl nebijokite didinti biudžeto, jeigu specialistas pageidauja.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *